2 trötta j&m

haha, asså jag blir fett lack på mina sömnproblem, jag va vaken till 4a idag, somnade vid halv 5, mysigt mysigt.. de värsta va nog att jag höll jonki vaken också, sry gummsan... allafall.. jag kunde inte bli trött, de e som klockan typ e 2 på dagen, de går inte å sova,.. fett sajk, aja kanske ska kolla upp skiten. men men , idag så vaknade vi vid 11 och gick verkligen upp vid halv 12, jonkis plan om att vända på dygnet funkade inte inatt heller, synd synd synd ! ... men jag ska RIDA idag, hihih föörsta gången på terminen, läängtar :) , haha typ de bäästa jag vet, joo sen ska jonki komma te mig, och sovisch över hos moi, och vi ska se sagan om ringen, för vi hann inte klart med det :P <333333 hihih " .. sen i morgon rider jag igen, sen ska jag te mamma, för då börrjar skolan på torsdag, men jag kollade på hemsidan, och vi ska tydligen bara vara där 9e och sluta 10e. hhaahha SÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄMSTT ! ... meen jaja, då kunde vi ju lika gärna ha vanlig dag tkr jag... men nee de får vi på fredag, sen ere typ 10 veckor skola typ, sen ere LOOOV ! typ höstlov, wooohoo ! . sen ere inga fler lov förren till julen, säämst  !!!!!! , asså de värsta med vintern är att alla drar på sig dom varma jackorna och blir möööörka på nåt sätt, och bombar med smink,.. till skillnad från sommaren, dääär alla e gyllenebruna och sjukt glada :D ... aja, den här sommaren har allafall varit sjukt naaajs... jag gillade den skit mkt :D ... bättre än 08.. jag å fedde hade en diskution om de, han tyckte tydligen tvärt om, hahaha ingen aning varför, eller sa han för de hände mer saker, no idea.. hahha sämst på att stava jag ville stava ieda... hhahah tur att jag har smarta jonki brevid mig.

men bruushor & syrroor ... hahah
nu ska vi äta nåt najs.
om jag kan förstås, men men
ha en sjukt bra daag, såå höörs vii
keep reading :D
(hahah behövde bah skriva de, de lät roligt )


BIIIIIIIIIIIIILDER :

de dära kommer vi tillbaka till, gud va roligt. förlåt alla men bjud ppå den,
jag menar de e skolan, ingen bad er att se glada ut eller så ....


men vi har våra glada stunder ochsåå :P <3


min saknade, ÄLSKADE mobil.. inne på lagning, miss you haha :D <333


min saknade lilla jenko, hahah på stallgatan och äter nudlar, hahah klassiker.
och dricker te förstås... typ mitten av vårterminen 09 :D

jonki säger : haha , typisk bild när ante står å förklarar för alla, hhha *!


at feffos place. haha, alltid. .. miss you bitches


jonna säger : vääärsta smarta klassen, som typ soooover på teknik8an,
haha, neej men fan vi vann juu ;) <3333

  
Jag och jonki hade lite roligt på slöjden,
like allways ;) fick fakitst VG, *stolt * ;)


hahaha, hur fan lyckas jag ? jag kan säga att jag
skyller ALLT på jonki !!

DET DÄRA VAR NÅGRA RIKTIGT GAMMLA BILDER, FRÅN SKOLAN...ENJOY ;)
FRÅN 8AN, :) HOTTA M OFC ! :D <3
SES KLASSEN PÅ TORSDAG, HOPPAS NI HAFT ETT RIKTIGT
JÄVLA BRA SOMMARLOV. SEE YAAAH ALLL SUUCKERS,
BIIIG LOVE TO EVERYONE OF YOU ;) <333333

Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Jag ser helt knäpp ut på första bildenXd:P<3 Men det bjuder jag på då:P:P Hahah<3<3

2009-08-18 @ 13:37:58
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett spel & en massageolja från Calore.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-spel-massageolja.html



Var gärna med =)Kram//M

2009-08-18 @ 15:58:09
Postat av: matilda

HAHAHAH, så rätt det där me ante alltså. saknar dej också baby :') <3

2009-08-18 @ 16:29:14
URL: http://matillan.blogg.se/
Postat av: matilda

HAHAHAH, så rätt det där me ante alltså. saknar dej också baby :') <3

2009-08-18 @ 16:29:23
URL: http://matillan.blogg.se/
Postat av: jennifer

omg vad mörkt mitt hår är på bilden när jag äter nudlar hahah :) love yaah majaa <3 :D

2009-08-23 @ 11:24:03
Postat av: maja

hahah jenko gumman, du e söööt, älskarej me<3

2009-08-24 @ 14:21:31
URL: http://fiinastes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0