harry potter med älsklingen jooonkiii

shuuue bruuushes and ladys ;)
allt bra eller? .. jag mår helt okej, bara att jag fluummar sjukt mycket, HAHAH jonki undrar om de e nåt fel på mig, men det tror jag att det är typ, hahahah skulle allafall inte förvåna mig, kanske pms eller nåt skit,  hahah noo idea, hahah fult idea stavas, hahahaha... allafall jag låter lite sajk redan nu, men de bjuder jag på ,, my ladys and gentlemens, eller nåtning , ha :D.. jag och jonki har allafall sätt harry potter och de vise sten, hihihih fyfan va söt harry var asså, visst dom andra va också de, hahahaha.. skit kuuul, jag satt å garva åt hon, mconeguy, typ hahaha katten, :D ... jag venne riktigt hur hon stavas, men allafall hon läraren som e en katt typ, :D asså inte för hon e snygg inte katt så, utan katt , djuret liksom ;).
hoppas ni fattar, för de gör inte jonki, allafall, nu ska vi chillisch lite mera, sen ska vi väl kanske se mer film, vår speciallite, hahah snyggt staavat :D ,

ni får ha de bra älsk's
see yaaah,


det ser ut som jonki stryper mig, snyggt va ? såå mk käärlek, så hon
vill döda mig, såååå kärleksfull du e gumman :D
så hära ser vi ut typ nu, bara svarta mjukisar ;) <333333
seee yaaah suckers, :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0