igår och heelgen

hej alla söta personer, haha tyvärr vet jag redan vem som e sötast ;)
är allt bra eller ? hii med mig ere helt okej, jag somnade faktist tidigt igår :D  *stolt *
igår va en mysig dag, jag va i skolan, träffa alla i älskade 9m, sen planerade och å jonna en sak, sen träffa jag fredrik, vi gick i regnet å prata, de va faktist vääldigt mysigt :D .. men men, idag är det lördag.
jag vaknade vid halv 7 först, men somnade  om, sen gick jag upp och duschade  å tvättade håret, nu ska jag sminka mig, sen ska jag till kusinen anna som firar sin 14 års dag :D <3 fjooortis gumman :D HAH sen ska jag till nåt mysigt ställe och äta middag, med pappa och am, vi ska fira mig för jag fyllt år, :D för vi har inte hunnit det ännu :)
och på söndag , typ ska jag träffa massa mysiga brudar å grabbs :D ...,
hahah då vet ni vart jag är i helgen :D



hittade bilden på denise blogg, från när vi hade musikal,sjukt roligt de var...
som sagt, som denise skrivit, känns de konstigt å vara tillbaka till klassen och att vi är 9m, hhaha konstigt,

men ha en bra helg everyone ;)
och ta hand om er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0