j & m is back

shuue alla schnyggingar !
allt bra eller? allt e bra med mig, bara ganska trött, :D
dagen har varit mysig, jag vaknade halv 8a,, like allways, men gick inte upp på en gång, låg å lyssna på musik te typ halv 10, maja goes musik beroende, .. sen gick jag äntligen upp och gjorde i ordning mig och städade, sen åkte vi till infra city och kollade på harry potter och halvblodsprinsen,den va faktist bra tkr jag. sen åkte vi och köpte en bok, "expert på att rodna" samma person som skrivit "hur kär får man bli".. sen hämtade vi lilla jonki i östertälje, HAHAH visste inte att nånting hette så, fult fult fult. allafall.. de ligger i södertälje typ, sen åkte vi hem till moi, eller aa vårt landställe. och nu sitter vi hära och dricker mjölk , hahha efter vårat spel :D, men vi e allafall tsm, vilket e jävligt najs.


men nu ska vi läsa, eller se film eller nånting.

såå får vi se hur morgondagen blir,
sov gott sötnosar
puss / m'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0