knock you down

yees, here i am , lyssnar på keri hilson :D ...
haha, skön dag, vaknade halv 8 inte lika skönt. träffa en kompis, skit snäll, vi gick runt och prata och sådära.. vi kollade på ormbett å sånt, inte lika najs, fyfan va läskigt att så små jävlar kan ge vääääärsta såren, sväär... kolla själva ;) om ni vågar. sen spana vi in lite bilar ... shiiet jag fattar va min fredrik snackar om nu, bilar e najs :D ... fast jag lärde mig faktist lite, allafall.. jag kanske träffar han på torsdag igen, hoppas :D , han heter william, hoppas jag stavade rätt :D ... och e skit snäll :) ... allafall.. nu ska jag se om de finns nåt att äta sen ska jag väl mysa i regnet, HAHA nej men vi får se.

gummor & gubbar
ha en bra dag,
pussar&kramar / m '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0