M&J

heej brudar & grabbs.
allt bra eller?  .. med mig ere allafall bra, jag å jonki har haft en mysig dag. väldigt chill.
de började med att vi vaknade vid 10, ja va skiiit pigg, så jag stutsade upp ur sängen, jonna inte lika glad :P


hon bah JAAAA VILL SOOOVA

ja bah, neeeej jonkiii, de e SOOOOL !


haha , fan va jobbig jag äär.. allafall, när hon kom upp, gjorde vi frukost, haha .. sen satte vi oss i solen och åt, fett mysigt. vi solade ett tag, tills vi gjorde oss i ordning och spelade kubb, hahah fett kul... sen gjorde vi lunch, pasta & typ smält ost med typ nånting :D ... haha, allafall, de gick å äta.. sen gick vi till skogen å plockade blåbäär, i regnet :D
hahaha, allafall.. sen kom vi in å va döda, då läste jag lite och jonki checkade bloggar. DATANÖRD SOM HON ÄR :D <3
sen åkte vi och handlade, och hyrde bröllopsduellen, såå vi ska se den ikväll.
så vi får se hur kvällen blir, men vi kommer ha de lika mys som alltid,

kisses / m


Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja du Majko, vad skulle jag göra utan dig?

Jag vet inte. Du är min räddare i nöden, haha.

love ya bitch <3333333333 =D

2009-08-13 @ 16:57:42
URL: http://jtiptop.blogg.se/
Postat av: carro

jag älskar bröllopsduellen, så himla bra! :)

2009-08-13 @ 19:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0