norrköpning <3

shuueluuluuluuu :D
im back on track ;)


hoppas alla mår lika bra som jag,.. min vecka i norrköping va underbar, med dom bäästa brudarna i sverige. saknar er verkligen <3... menmen, nu ska berätta lite om den bästa veckan,kanske inte tar med allt. för vissa saker e ju secret ;)
 vi kom dit på söndagen, hälsade på alla och sådära.. såå kul att se matilda & u hanna igen. mina älskade tjejer.
vi lärde också känna söta inez och roliga "tårtan".

sen va vi uppe till 12, för gissa vem som fyllde år ;).. joo jag. satt vi hade gått till å by och köpt tårta till mig :D, tack tack <3 så jävla söta ni va. jag fick ett jätte fint halsband av min bästaste vän denise, tack älskling <3 det var ett hjärta, som hon gjort själv. sen fick jag värdens finaste text också , jag blev tårögd när jag läste. sen gick jag och denise ut och pratade lite. mysigt mysigt. jag älskar dig denise gumman <3.

vi vaknade dagen efter, väldigt trötta , haha.. men de funkade, gick upp 8a, dagen va rolig, och jag träffade värdens sötaste häst. vi hade lika mysigt på kvällen red bull & godis, haha :D.. sen hände en förvånadsvärd sak. seecreet :)
det var våran tisdag.

onsdag, vaknade alla trötta, och vi va uppe kvart över 7, duktigt duktigt. dagen va bra såklart, och vi gick in till åby, och köpte en tårta till, för nu var de denise tur att fylla år, vi va vakna till 12 , och hon fick värdens finaste födelsedagssång, man kan säga att vi sjöng som får ;). vi somnade ganska sent. like allways.

det rullade på, okej, nu skriver jag inte varje detalj, för de skulle bli för långt, men torsdagen var bra.

sen kom fredagen, sista dagen, alla va ganska nere, för vi visste att de va sista dagen, men sen hände en läskig grej, eller aa, HANNA SVIMMADE ! och ingen märkde det ! , gumman , hade sovigt och druckigt för lite! .. men det löste sig, och efter lite sömn och en bulle med saft, blev hanna piggare igen, :) det va sista natten,
men vi försökte tänka positivt och hade lika roligt endå, :) <333333333333

sen kom lördagen, den stora tävlingen :D, hihi.. de gick bra för dom flesta, och jag tkr alla va duktiga, men jag vill säga grattis till min fästmö som kom 2a med nirvana, och jag kom 4a med anaiis. men mina andra älsklingar denise, hanna och inez va otroligt duktiga, och inez vann faktist rykttävlingen, grattis gumman <3
 
men jag vill bara säga att jag har haft  en underbar vecka, med mina söta hanna,inez, denise & matilda, ni är sjukt bäst i mina ögon, jag älskar er verkligen <3 känn er otroligt saknade ! ...

som jag sa så skriver jag absolut inte i detalj, de hände mkt mer, men de skulle bli för långt, skulle kunna skriva en bok om den hära bästa veckan, men jaa.. ni får nöja er med de hära ;) det känns fan som att det saknas massa dagar, men vi klarade av allt de dära på 6 dagar. inte detaljer här. hoppas jag inte glömt nåt för viktigt. annars minns vi ju de tjejfer,
jo en sak till, inez och denise är gifta, och jag och hanna va gifa, tills hanna ville skilja sig, och jag blev förlovad med matilda. så sere ut.. misstolka inte, vi bara driver :D <33333

vi får fan träffas snart igen saknade gullungar,  göteborg,  stockholm eller nånting :D
pussar / m '

(bilder kanske kommer sen, om ag hinner lägga ut dom)


Kommentarer
Postat av: hanna maglica

tårtan; Jag måste SOVA ! omg:o haha



KOM TILL GÖTEBORG SNART! :D:D gå på liseberg :D tihi

2009-08-10 @ 20:29:59
Postat av: maja

hahhahah hanna älskling, JAG SAKNAR FAKTIST TÅRTAN :p <33333333333

vill komma till julen fan :D <333

2009-08-11 @ 11:48:20
URL: http://fiinastes.blogg.se/
Postat av: Denise

Längtar!!!!!!!

Hade fett tur i oturen med när ja "trilla" av, slapp stalltjänsten :D



GUD va jag längtar efter mina tjejer.

Maya, vi får viga dig och Matilda när vi träffas nästa gång! ;) <3333333333333333333

2009-08-11 @ 19:36:39
Postat av: maja

JAA ! saknar alla ! .

tur att jag får träffa min söta denise snart allafall..

joo, matilda å jag ska gifta oss nästa gåång :D, <33333 vill du va präst ?3:) <3333

2009-08-11 @ 20:50:56
URL: http://fiinastes.blogg.se/
Postat av: Denise

Mena du mig? :) <33

2009-08-18 @ 13:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0