ööhm, trött ?

hej alla söta personer i världen !
hoppas ni hare bra, jag hare väl helt okej, sjukt trött efter lite sömn inatt..
haha jag åå jonki kollade klart på sagan om ringen, sen pratade vi i 2 timmar, sen ville hon sova... hahah
men jag gick till soffan å somna däära.. somnade kanske halv 4a.. sen väcktes jag klockan 8a. mysigt va?
allafall jag klarar mig, nu har jag tagit en tablett så jag kanske blir lite trött :D <3333
min dag idag har varit skön, vaknade ju tidigt, men åkte till stinsen å träffade värdens finaste denise och vi köpte en present till hennes brorsa, hah.. de roliga va att hon köpte ett present kort, och killen i kassan trodde att de redan va denise, som hon skulle handla på, satt han hämta sin kollega å allting, vi fatta ingenting. för vi trodde han fatta att hon skulle tanka på 350 kr inte att hon hade, hahaha.. men allafall de löste sig :D
sen åkte vi te stallet, jag red britta, eller aa britney spears.
sjukt söt häst asså.. vi red ut, ganska chill tills vi skulle gallopera :P.. men de gick bra.. haa så jävla roligt å bah öka i uppförsbacken :D .. hihih.. aja
men imorgon ere ju skola, shit va fort de hära sommarlovet har gått asså...
vilket föredrog ni, sommaren 09 eller sommaren 08 ?`jävligt glad om ni kommenterar ert svar, inte bara tänker ;) <33
nu ska jag packa upp. sen får vi väl se..

ha en mysig kväll...
och en riktigt bra idag imon, hahaha :D

Kommentarer
Postat av: Jonna

HM...... båda två faktiskt. <333 =D

Sorry, har inget säkert svar.



http://jtiptop.blogg.se

2009-08-19 @ 23:20:25
URL: http://jtiptop.blogg.se/
Postat av: Denise

Sommaren 08:D<3 Då var ju jag i både Egypten plus USA, det var en riktig upplevelse:D<3<3

Fast den här sommaren har också varit bra:)

KRAM

2009-08-20 @ 18:33:36
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0