WIIIE

heeej alla, haft en bra lördag?
min lördag har varit jätte mysig, .. jag va hos anna som fyllde år, eller hon fyllde den 15, men vi firade henne idag,
grattis gumman <3, hon fick ett bio present kort av oss, sen fick hon en jätte fin halsduk och en önskad bok :D
sen åkte vi och åt på en resturang, det var jätte mysigt, det var jag, pappa och AM, vi firade mig för jag fyllt år, väldigt mycket försenat :D, men de va lugnt :D, jag fick ett jätte fint kort, där det är jag , mami och papi på, sen fick jag 500 kr, till vad jag ville, men deras tips va att spara dom. sen fick jag ett jätte fint halsband, med guld och blåa pärlor ... köpt i waschington ( stavning rätt?) nu ska vi se film, :)
annars så saknar jag bara min fredrik, annars e allt bra, å självklart saknar jag min halva, som är på rommarö, <3<3
hoopppas du har det bra gumman, i mina mjukiskläder :O <3<3333

riktigt snygg bild jag hittade, hahah mobbad jag ser ut, skitsammma,
ses snart 9M :D <3

ha en riktigt mysig kväll everyone,
och ta hand om er !

Kommentarer
Postat av: din fredrik;)

haha saknar dig me älsk<3:D!

2009-08-27 @ 19:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0