goood juuul <3

tjaaaah söötnosar :D
vill bah säga fod jul, liksom mest för jonnas skull. för hon tjatar 24 om att jag ska uppdatera.
som alla vet är jag inte hemma iår, satt jag kan ju säga att jag saknar alla sjuuuukt mycket, men jag kommer hem snart, satt jag säger bah god jul så  länge till er <3

ett tips, skaffa inte kille under julen om du inte firar den med han, du lääääääär sakna han sjukt mkt, satt aa jag saknar dig fredrik, sjukt jävla mycket, jag fick vääärdens finaste halsband av han, taack älskling ,. han ska få sin persent när jag kmr hem :D

jonna älskling, vill bah säga att jag älskar dig, och saknar dig otroligt mycket, min andra halva, soulmate, and so on :D --  nej men hjärtat du är verkligen värdens bästa vän, jag älskar dig obeskrivligt mycket <3

resten av 9m, ni kan känna er så otroligt saknade, förlåt för jag dissade er på julavslutningen men ni sjöng säkert superfint och allting, gaaaaaaaaaash saknar er <3333333333333

ha en otroligt mysig jul
puss, god jul, <3
/ m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0