im home biatches ;) <3

hejsaaan :D, jag är tillbaka från en mysig vecka med min älskade släkt, gillar verkligen alla otroligt mycket, jag är hemma i 2 dagar nu, sen åker jag till fjällen till min andra älskade släkt, asså pappas släkt :D , inte alla men vissa allafall, ska också bli mysigt. men idag ska jag och jonna checka in mellandagsrean :D , jag har saknat min ängel så otroligt mycket, jag älskar henne verkligen, hon är min bästavän <3
hoppas alla haft en riktigt bra jul, saknar faktist 9m fett mkt, <3 satt hoppas mina sötnosar hare bra vart ni än är :P. hoppas också ni fått nåt fint i julklapp ? för de har jag :D
min älskling fredrik kommer hem idag, så ska gå till han sen när jag varit i centrum.


bild på mig och jonki ponki, taaack för parfymen, du vet redan att jag älskar den ;) <3
haha de e värsta mycket snö ute, och jag och jonna bah behövde ta en bild .
kanske inte världens bäästa ... :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0