alla har bra och dåliga dagar

idag var min dåliga dag, det är inte många som sett mig ledsen, men idag såg min sötaste denise det, asså gumman jag sa att jag inte va ledsen, men igentligen håller jag på att bryta ihop innombords. asså de finns så många anledningar, och jag orkar inte ta upp de i en blogg, känns lite väl onödigt :P
men asså har inte ni känt att ni bah vill stanna jorden och hoppa av? eller bara paousa tiden och spola tillbaka, jag menar inte att nånting speciellt inte e bra, för jag har värdens finaste pojkvän och värdens underbaraste kompisar. <33333333333333 men som jag sa, pallar inte säga alla anledningar till varför jag mår som jag mår.

hahah jag tror typ bara mina aldra närmaste kompisar har sätt mig ledsen, jag gråter nästan aldrig nära mkt folk, men ibland går de inte, asså... jag tkr inte de e  nåt fel att gråta alls, jag tkr de e skönt , allafall ibland, men på sista tiden har jag blivit så känslig, jag orkar inte hålla imot, och de börjar helt plötsligt rinna ? jag bah wtf va e de hära :S ... men jag kanske inte orkar bry mig längre, . eller gömma mig från allting. ibland tror jag att jag blundar och leker att allt e så jävla perfekt, och tror så mkt om att allt kmr bli bra... men vafan de e ju så, allt löser sig till slut allafall.. tror jag, hoppas jag ... 

min dag har varit helt okej, eller NOT ! nu gör jag de igen, säger att allt e så bra , HAHAH.. men nej idag har varit en ganska tråkig dag faktist, typ en i mängden, jag knarkar musik som vanligt, :D vi hade spexfoto, värdens bästa klass asså, <3 älskar er sötnosar :D <33333 men de gick väl bra. hahah bara att jag såg helt cp ut ... men skitsamma :D 

nu ska jag göra läxor, <3
have i nice night, and enjoy the world. HAHAH vafan säger jag ? :S
  

asli gumman, big love too you this time :D <3

Kommentarer
Postat av: Asli

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE!!!!

<33333333333333333333333333333333333333333333333333

2009-09-23 @ 13:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0