faack that

shue bitches and broes..
haha driver fan...

allafall allt bra?
jag säger förlåt för dålig uppdatering, och allt annat.. men jag har faktist ett liv utanför datan, om ni inte visste de, HAHA !

allafall min kompis frågade mig häromdagen, asså är du alltid vän med dina kompisar eller?
och alla vet väl svaret på den frågan, hih.. nä de e jag inte, jag har förlorat många vänner de hära året. och jag mår lika dåligt varje gång, för dom som inte visste de, värdesätter jag mina vänner som fan, dom betyder verkligen... aja nog om det.

mina veckor e fan fulla... helgerna med, ... men aah, sånt e livet. de e mörkt ute nu, jag hatar mörker... hha, aja skitsamma .. jag gjorde moppeprovet idag, å fatta, JAG KLARADE DET ;) <3 haha ska köra imorgon... få se hur de går :P...

jaa min dag har varit mkt, först vaknade jag , gjorde mig iordning, å gick för å möta fredrik, då träffade jag karl och robin, wiihuu, kul att träffa dom, sen gick jag med sötnosen fredrik till skolan, skolan va väl helt okej, bara att halva klassen e sjuk, hahaha.. inte lika roligt, aja.. sen åkte jag te märsta, moppegrej, sen åkte jag hem, och gick ut och haha fick en kram av fredrik, hih jag bah behövde det .. allafall... nu gör jag ingenting, ganska pigg faktist, ska väl bara prata lite med vännerna...

so long suckers,
kärlek <3


Kommentarer
Postat av: din fredrik;)

haha bra dag? haha dina kramar e bäst:D och beroende fram kallande:S::D

2009-09-11 @ 23:36:35
Postat av: maja

jo bra dag så länge jag va med dig,

själv dåe? :) <3

hahah skojjjaah inte, :D dina kramar e mysigast

2009-09-11 @ 23:46:58
URL: http://fiinastes.blogg.se/
Postat av: din fredrik;)

Dina kramar gör en glad så de så!!!!:) haha

2009-09-12 @ 00:02:08
Postat av: maja

jag blir glad av å bah se dig, så fatta krama :D ;) <3

2009-09-12 @ 13:43:37
URL: http://fiinastes.blogg.se/
Postat av: din fredrik;)

tihh:)<3<3

2009-09-13 @ 15:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0