halv 9 exakt

hahah nu e klockan halv 9 precis, coolt va?
jag fick veta av en person som checka min blogg, att jag förstörde hela bloggen med min bakrunds bild, asså diamanerna ? tkr ni hon har rätt ?

hahaha, jag tkr de e najs, men vafan... :D
idag har varit en seg dag , och kanske inte den bästa av alla mina dagar.

men men, ... hoppas alla mår bra...
jag är hos jonna vi har precis gjort läxor och ska se film, eller kanske se film :P
imorgon ere skola igen.. suck 'W

förresten, jag har världens bästa vän,
jonna,.. asså du e otroligt gullig. jag älskar dig så otroligt mkt,
ville bah säga de

¨ha en bra torsdags kväll.
and take care



jag å sötaste jonki, typ precis innan sommarlovet



gammal bild, men käärlek älsklingar <3


MUUUSIIKAAALEEEN !

den va nåra bilder.. hahah, jag bah behövde...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0