Here in the darkness I know myself

tjaaa sötisar.
allt bra?

jag e trött , som vanligt, men de e inte konstigt för jag somnade på soffan, efter jonna som redan låg deckad i den andra soffan :O, hahaha, allafall jag tkr vi hade en mysig kväll..., idag har jag varit på stinsen, det var sånhära föreningsmässa eller nåt, så jag anna denise och lina stod där ett tag, sen gick lina, och jag köpte lite saker,
sen gick jag runt med denise, vi provade skor, hahah och tusen koftor :D , sen köpte vi typ dricka och gick runt halvt döda, förresten jag älskar dig denise bästavän, du e sjukt söt<3

det var min lördag.. imorgon ere söndag, sen måndag,
hmm... <3 inga kommentarer...

ha en mysig kväll sötnosar,
nu ska allafall jag tagga från datan, usch. :D <3




gumman, du betyder mer än du tror, förlåt för jag är som jag är.
glöm aldrig att jag älskar dig <3 du är värdens finaste vän <3


Kommentarer
Postat av: Jonna - ♥ Priceless ♥

Jag älskar dig!<3

;D

2009-09-26 @ 23:05:03
URL: http://jtiptop.blogg.se/
Postat av: Jonna - ♥ My Public Diary ♥

söta lilla du , please uppdatera ? :D <33

2009-09-30 @ 20:00:25
URL: http://jtiptop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0