precis duschat

tjaaaah alla sötisar och knasbollar...
hhahha eller nånting

allt bra eller?
jag e skit trött, och asså aah orkar inte berätta allt :D
haha men men, annars allt okej, förresten kääärlek som fan till 9m, bästa klassen ever <3
vi fick sluta efter lunch så jag har gått runt i centrum, med jonki,fedde,freja,tillan och jennifer...
biig love too you sweetish <333

dessutom kärlek till min söta fredrik, och min bästavän jonki som orkar med mig, hah <3
nu har jag precis duschat, surprise va?  eller hure stavas ( överaskning )

jag ska sätta på mig kläder nu, och sen får vi see...
ha en bra kväll älsklingar..<3

Kommentarer
Postat av: Jonna - ♥ Priceless ♥

ofc, nu när du skriver så sött om mig.

Älskar dej maja, du är verkligen en vän att hålla i!

<3333333



my babe^^

2009-09-16 @ 22:48:12
URL: http://jtiptop.blogg.se/
Postat av: din fredrik;)

naw<3 älskling:D desamma;D

2009-09-25 @ 21:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0