tillägnat Asli

hahaha, stava jag ens rätt? skitsamma :P
hhah jo som ni kanske fattar så skriver jag de hära inlägget för asli tjatar på mig om att skiva i min fucking blogg. men då tänkte jag, du skriver jag om henne så kanske hon blir glad , HAHA nej inte bara, jag gillar henne sjukt mkt också, hon e ju en av mina närmre vänner.. :D <333 jag har känt henne sen 4an, wiiiie ...

asli är en jävligt stark person, som tål mkt, jag kanske e lite avensjuk på dig näre gäller sånt, HAHAH nejdå... du e jätte bra gumman, asså jag e ganska trött så jag har svårt å tänka.. men deH jag vill säga, e att du är en otroligt fin person och att jag alltid kommer finnas för dig, och att jag verkligen bryr mig om dig lovvie dovvie <3

jag kommer aldrig aldrig aldrig, glömma trollhättan med dig, HAHA när du snacka i sömnen :P ...
eller skånela, när du va där för mig, asså tack gumman, du e guld värld, jag mådde verkligen cp dåligt. F

aja jag kan fortsätta skriva fett länge om allting, men tyvärr hinner jag inte de.. jo jag kan sägah att jag å asli har sämst humör, speciellt på musiken, HAHAH JAG SÄGER BARA, LITA ALDRIG PÅ PERSONER SOM E FRÅN RYSSLAND, ´MEN DOM E JÄVLIGT charmiga, satt jag gillar dig endå olga :D


typ den enda bilden jag hittade för jag har inte tid å leta mer, :P
men de e den dära knasungen med glasögon, jag snackar om

nu kan jag inte skriva mer, för jag måste göra andra saker,
hahha men hare fett bra jävla datanördar..
love love love<3


Kommentarer
Postat av: Asli

KÄRLEK TILL DIG! :) <333333333333333333333333333

Haha äntligen mer uppdatering! MWUAHAHA! Neemen driver ;P<3



hahaha , trollhättan , klart man aldrig kmr glömma. Det är ett minne för livet eller hur , muaja? :P <3

ahh och skånela :) , kommer ihåg allt så klart och tydligt, när vi ryckade på några, jagade ante runt huset och gick på de dära kvällspromenixarna, åh vad sköna promenader det var, är en utav de få gånger man har vart lugn och normal ;)

Klart att man ställer upp för en fantastisk människa som dig ;)<333



VI KOMMA FRÅN RUSSLAND OCH VI HETA OLGA OCH KATARZYNA! vi vara i sverige olagliga , ni inte berätta till folket som styra sverige, mitt och katarzynas hemlighet och nu ni vara del utav den ;)

HAHA EN ÄKTA KATARZYNA & OLGA BILD! XD



Nejmen kärlek till dig Maja Elise Claudia Volden Norell , en fantastisk människa är vad du är , inget och ingen kan ändra på det . :) <3

2009-09-12 @ 13:38:22
Postat av: Asli

Aja lets go for kommentarförsök number dos ! ;)

KÄÄRLEEK TILL DIG MAJA! <3333333333333

Och äntligen lite uppdatering! MWUAHAHA! ;) <3



haha, trollhättan, kommer aldrig glömma den resan , det var ett minne för livet, eller hur muaja! ;) <3

aah skånela! kommer också ihåg alla stunder som när vi ryckade på några, jagade ante runt huset haha, sjöng eller rättare sagt skrek låttexter och gick på de där kvällspromenixarna med adde och ante, ååh vad jag älskade de där promenaderna , var typ då jag var mitt lugna och normala jag...vilket är det bästa. :) <3



MIG OCH KATARZYNA KOMMA FRÅN RUSSLAND! vi inte få vara här av folket som styra sverige, men den vara olgas och katarzynas hemlighet. Nu folk veta de inte få säga till sveriges folk att vi vara her ålagligt som ni säga i sverige.

EN ÄKTA KATARZYNA OCH OLGA BILD! :D <3

(driv dåra ni som inte fattar ;P )



Nejmen kärlek till dig Maja Elise Claudia Volden Norell, du är en utav de finaste, vackraste och bästa människorna som finns i världen och jag hoppas att du vet om det :) <3

2009-09-12 @ 14:01:46
Postat av: Asli

HAHAHA FAIL JAG E IBLAND ALLTSÅ! HAHAHA XD

2009-09-12 @ 14:04:55
Postat av: maja

hhahaha GUMMAN SÅ JÄVLA GULLIG, OCH SJUKT OMTYCKT AV MIG :D <3

2009-09-12 @ 23:20:15
URL: http://fiinastes.blogg.se/
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Så söta ni är alltså:D<3<3<3

2009-09-12 @ 23:44:05
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Sv: haha tack:P men aldrig lika söta som ni två:D<3<3

2009-09-13 @ 16:04:11
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: Asli

Säger bara kärlek till er alla :) <3

2009-09-13 @ 20:36:19
Postat av: maja

haha asli, bra att du e kärleksfull,

ses i mon brudar <3

2009-09-13 @ 21:48:59
URL: http://fiinastes.blogg.se/
Postat av: carro

fin bild på er två! :)

2009-09-15 @ 19:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0