alla hjärtans daag :) <3

tjaaa snyggiiingaar :D
allt bra eller ? de borde va bra, för de är alla hjärtans daag idaah ju :P
asså omg de e smart mars ! :O vadå tiden går fort?

min dag idag har varit ganska lugn, förutom att jag gick upp 8a och tog tåget till väsby och jobbade från 12-15, de gick faktist ganska bra idag, otroligtvis för jag inte va så otroligt trött, tack för tipset jonna, du har alltid rätt -.- <3
saknar min sötis jonna otroligt mkt faktist, träffa henne i fredags, men OMG SAKNAR HENNE SOM FAN !

förlåt för dålig uppdatering, men mina damer och herrar, förlåt men jag hinner verkligen inte.
mina veckor /dagar är fulla, liksom alla som sett min kalender vet det ? :P

aja, jag langar allfall snyggaste bilden, och ni får ha en glad alla hjärtans dag
tusen kramar och pussar från er m<3



är vi inte föööööööööör snygga? :D  helt random :D

Kommentarer
Postat av: Samantha

Nu var det ett bra tag sedan jag kommenterade så jag förstod inte vad du menade först, men har tänkt till nu ordentligt och ja, det var genomskinligt jag menade.

2010-03-01 @ 18:56:39
URL: http://dinosaurien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0