jag älskar dig

hej alla sööötnooosar,
hoppas ni måår jätte bra.

jag mår jätte bra, saknar bara min älskling, och mamma faktist :D
jag vill bah säga att jag har världens bästa klass, för alla som inte visste de (A)
jag kommer sakna alla jätte mycket, men hoppas ni får ett bra lov :D
min vecka har väl varit helt okej, som alla andra,  fulla med prov och läxor samtidigt som jag ska hinna med allt annat, därför har jag inte hunnit skriva, ledsen för det. :P för alla tjatar :D

ööhm, jag vill bah säga några ord till min älskade denise, vet inte om du läser det här :
men jag vill bara säga att för mig är du så otroligt mycket, gumman, du är så älskad av mig, du betyder verkligen " jag kanske inte visar det, och jag är så jävla ledsen för det, men jag hinner inte. om jag fick bestämma skulle jag vilja vara med dig, hela tiden du är min bästavän. oavsätt vårat hack, som vi försöker fixa, så älskar jag dig alltid. du har en så stor plats i mitt hjärta, för det kommer du alltid ha, du är ju min flickvän, bästavän och denise.


d <3 - jag älskar dig, kommer alltid göra. världens bästa flickvän :D
finns alltid här för dig, <3 förlåt för jag inte visat så mkt kärlek till dig, som du igentligen skulle få, för jag älskar dig så otroligt mkt, min kärlek till dig är oändlig. <3

Kommentarer
Postat av: Denise hon som älskar maya otroooligt

jag älskar sig fiinastes maya <3

1000 pussar och kramar <3



Du förstår inte hur glad jag blir <3

2010-02-26 @ 23:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0