respektlöst?

jag fattar inte riktigt alla människor, ni snackar om respekt... men varför visar ni inte själva lite respekt? jag fattar inte det, jag är ingen person att dömma va exakt du gör, men jag tkr de e jävligt synd att få veta massa otroligt konstiga saker du går och säger, när du själv snackar om respekt, jag tkr de e synd att nån ska behöva va så låg. jag är visst inte en sån person som tar åt mig, jag har hört så sjuuuukt mkt skit, jag har tagit så sjukt mkt skit, och jag har blivit stark av de, så bara så du vet, snacka inte respekt när du inte visar det själv....

hhehe, förlåt lite sur bara...
hoppas ni får ett bra lov..
biig love biatches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0