sportlov

tjaaa biatches :D <3
allt bra eller?

med mig ere oke, saknar min älskade bästavän jonna, min flickvän denise, min gullunge lina och världens bästa kille i hela väärlden fredrik :D <3 jag saknar förståss er andra också, men haha måste ge lite extra kärlek te mina sötnosar :D.. aaja jag är i fjällen, för dom som inte visste, haha.. jag har endå mkt å göra förutom att va här, jag ska skriva en engelska uppsats, srkiva manus, träna franska, och matte och no :P mysigt va´? äääälskar 9an :D
men seriöst, de e bah 3 månader kvar, de borde jag klara :P hoppas jag :D

va ska ni göra på lovet ? haha ingen kommer säkert svara, men endå.. man kan alltid hoppas :P... vill bah säga en sak om 9m... gotland, kejsarens nya kläder,trollhättan.. säger de er nåt ?
mig gör de allafall :P och jag saknar allt de dära... även fast åren va sjukt jobbiga ... men endåå :D

nu ska jag fortsätta skriva uppsats, see yah sweethearts :D <3



hihih,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0