2010

heejsan allaahh, oj alla :P
det är nytt år ju, najs najs. har alla haft en bra start ? :P
mitt ska vi inte snacka om.
jag skriver för min älskade lilla jonkilina blir glad om jag gör det, och jag gör ju allt för att göra henne glad :D , min jul och nyår har varit mysiga, nu ska jag skriva en idrottsuppsats innan skolan bara, sen ska jag hitta en klänning för min äskade kusin ska gifta sig :D , im so happy for her ! :D <3 allafall, det är ungefär så mina planer ser ut, plus tusen andra saker också. men de hära året ska jonna och jag äta no godis,chips,eller annat onyttigt, hahah kommer säkert bli jätte bra. annars allihoppa hare jätte bra <3

pusspuss
big love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0