4 januari 2019

wiho , min dag har varit sååå spännande idag, NOT !
jag vaknade ganska sent och saatte mig framför tvn, sen satte jag mig vid datan, hmm.. och de e så det fortsatt, nån måste ju skriva en idrottsuppsats, jag skriver om idrottspsykologi, jag kan säger er DE E SJUKT SVÅRT !
sorligt sorligt, och jag som tycker jag e så duktig ... haha fail, nej men jag klarar säkert de hära också, like everything else, jag saknar fredish och min sötis jonki sjukt mkt <3 och hela 9m också ... öhm , många jag saknar, inte roligt. asså de e så troligt, de e vår sista termin tsm, mina älskade vänner :/ kommer inte klara mig utan er.
men i vilket fall, vi ska va gada så länge vi kan. nu ska jag gå ut lite, har varit inne hela dagen,

ha så bra gullungar,
ingen bild idag,
orkar inte hitta nån snygg
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0