idioter som e så sjääälviska

tjaaaa everyone :D
allt bra eller ?...
haha säger inget om hur jag mår, no no no :P
jag saknar min bästavän och sötaste jonki. hon som betyder så  otroligt mkt för mig. gumman du är allt !
det hade inte med rubriken att göra...

jag förstår inte folk när dom säger att dom älskar någon, sen nästa dag har dom glömt det ? eller va det bara ord, för att dom skulle få som dom ville dagen innan... asså ... vissa e så själviska och bryr sig inte vad man gör mot dom runt om, jag fattar inte. jag är ingen sån person, jag mår dåligt när jag sårar folk, gör inte andra det ? - verkar inte så. jaja, ska inte klaga på falska personer :). dom har lika rätt att leva som vem som helst, right ?
men om ni verkligen kunde tänka ? vilket ni inte kan för ni e så fucking osmarta, ni borde förstå va ni gör mot dom andra ? ... aja.. glöm de hära nu .

ha en bra dag.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0