jonna hedén <3

älskling, vart ska jag börja? du är så otroligt söööt, värdens finaste vän <3 hjärtat, jag lovar, jag kommer aldrig släppa dig, du betyder så otroligt mycket för mig, jag har känt dig i lite mer än 1 år nu tror jag, eller har jag fel ? första gången jag såg dig, va jag såklart inte den jag är idag, och det är synd annars hade vi blivit vänner mkt tidigare, men i vilket fall hittade vi varandra endå, du är en sån vän jag tycker alla borde ha. och jag är så lycklig som har dig vännen, <3 alla våra galna minnen, dom är så oförglömliga, haha, minns du när vi dygnade ? eller när vi halft tågluffade ? xD, hahah sweetie du är min andra halva som jag inte kan leva utan. du får mig alltid att bli gladare, och du lugnar ner mitt humör en aning, hahah så glad att du är så tålmodig :D <3 du är en så glad, rolig, fin, mysig, söt,underbar och helt enkelt bäst person. bäst person :S... hoppas du fattar.. du är bäst allafall. glömmer aldrig 8an, när vi tagga te sibylla 24, och åt typ as mkt glass och annat :D , allt vi gått igenom, det är så mycket, skulle inte klara mig utan dig soulmate <3. jag ler så fort jag tänker på dig, och våra galna dagar tsm, och våra konstiga resor :P. hoppas vi är vänner föralltid <3 men det antar jag att vi är, för utan dig vore livet inge roligt. jag vill bara säga tack för allt, och för att jag ibland kan va värsta bitchen och helt konstig i huvet, men att du fortfrande älskar mig för de :O, vilket e ganska oförståligt. men men, det är bara något jag får tacka för och du ska bara veta hur mkt jag älskar dig, de e seriöst otroligt mycket, hjärtat, jag skulle göra allt för dig, jag menar det verkligen. säger det till vääääldigt få personer, men gumman, jag vill bara att du ska veta att jag aldrig kommer sluta älska dig och att jag är så tacksam / glad som har en sån fin person som dig <3

okej, de hära va bara lite jag skrivit om våra minnen och min kärlek till dig.
men skulle kunna skriva en hel bok bara om oss / dig.
men det här va lite allafall, glöm aldrig att du e bäst hjärtat <3















okej, alla bilder e inte super duper snygga, men det struntar jag i, fööör jag vill endå bara visa hur mkt jag älskar dig gumman, och att du är seriöst värdens finaste vän, min andra halva & bästavän.
sjukt mkt kkäärlek till dig <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0