nya istiden eller vadå ? :S

tjaaa sweeties :D
allt bra?

OMG VA KALLT DE E UTE !, jag döör !
asså visst de  e ganska mysigt om man typ e ute å går på kvällen, men på dagen, usch usch usch !
jag lovade jonna att skriva så here it comes :
haha, asså jag har faktist mått ganska konstigt den hära veckan, typ blandade känslor, går inte riktigt att förklara, såå vi struntar i det. men jag e jätte glad att jag och denise, som också är en sjukt fin tjej, och min tjej :D , att det är bra mellan oss igen :) verkligen saknat det <3
ska träffa jonna ikväll så då blir de väl lite skratt i mitt liv igen :D  , wiho saknar dig galning :D

ha en bra dag, orkar inte skriva mer, ont i ryggen :S
puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0