tjaaa schnyggingar

heeeelloow beebboooos :D
allt bra eller ? varför börjar jag alltid så, jag kan skriva va händer?  HAHAHAH !

okeej neejdåå ska inte va sån, asså mina veckor e typ överfulla så hinner aldrig skriva, sry för deeet ! meen meeen, inte mitt fel att jag går i 9an och sjuuukt stressad för min framtid, omg ! kommer inte överleva den hääära terminen, fick mina betyg också.. gick helt okej, 220 poäng ... ganska nöjd, vill ha mkt bättre liksom, så vart lite besviken .. men men, jag e inget mvg barn, bara att inse :D ,<3 men fick 3 mvg allafall :P alltid nååt !

min vecka :

måndag, skolan sen centrum med jonki, sen hem till mig, sen hämta ormar, va hemma vid halv 11, fixade terrariumet sen va det bara att sova, förresten ormarna e sjuuukt sööta, och jäääätte läskiga ... !

tisdag, skolan sen till stallet, sen hem plugga, so, franska, engelska, matte och no. ROLIGT !

onsdag: skolan sen stallet, sen hem till pappa äta middag, hemma vid 10, gjorde musikläxan, matte, engelska, svenska och lite annat skolarbete, idrottsuppsats också.

torsdag ( idag ): skolan, sen till centrum, sen till simona, sen till station och åka till sollentuna centrum med jonna, sen hem till mig och jonna ska sova här inatt...

fredag (imorgon) : skola, sen hem och packa och städa för att fixa allt till helgen, måste göra lite idrottsuppsats också, sen ska jag va med fredrik.

lördag: stallet på förmiddagen, vara med lina på eftermiddagen, kanske denise?  tyvärr glömt att fråga, men smsar henne imon :D <33333

söndag: jobba på waynes 12-16 sen ska jag träffa jonki elller nån annan sötnooos :D och självklart göra idrottsuppsats, och pluggaa massa annat...

rolig vecka va? ...
jag älskar den, NOT ! stressar sönder just nu.
hoppas ni andra har det bra...

BIIIG LOVE
AND SWEEET DREAAMS !

Kommentarer
Postat av: Samantha

Hej, fin blogg :)

Hur fick du en sån där transparant bakgrund?

2010-01-25 @ 18:42:13
URL: http://dinosaurien.blogg.se/
Postat av: Denise

Nu får du jue uppdatera snart<3:p

2010-02-06 @ 15:29:35
URL: http://Photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0