engelska uppsats

tjaa bejjbs

då va man klar med engelskan, WIHO !
as skönt att va klar, blev faktist ganska nöjd med den, men den ger tårar när man tänker efter vad 9M verkligen gått igenom... saknar allt såå otroligt mkt, och kmr sakna de typ enu mer.. aja nu ska jag inte va så då kommer jag börja böla här.......

klarar fan knappt en vecka utan er.. usch hemskt de kmr bli sen,
aja idag har jag varit på ett cafe som ligger i klövsjö, de va jätte mysigt däär..
sen ni ska vi ut och äta middag på en resturang :)
ska bli mys mys, det är så otroligt mysigt att få vara med släkten ibland,
för de blir typ aldrig annars, man har så jävla mkt å göra
sååå mitt lov har varit ganska bra faktist, förutom att jag saknar vissa personer lite VÄL mycke :P<333

ha en bra kväll everyone,
love too yaaaah alll :)<3

/ m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0