jag saknar dig

tjaa sweetishh :D eller sweetiss ? nej va muppigt :S
haha whateeever  :P
allt bra eller? ;)

med mig ere okej, trött bara, alltid trött.. läskigt de dära -.- , börjar bli standard :D
haha, allafall jag har fortsatt med min engelska uppsats, och tänker på allt man verkligen gått igenom dom 6 år man gått i skolan :S , asså från mellanstadiet då.. de e sjukt mkt :S läskigt, och jag har bara levt snart 16 år ... och varit med om så mkt, okej inte sådära överdrivet mkt, men de känns mkt när man ser tillbaka , HAHA !

JAG SAKNAR JONNA SÅ SJUKT MKT !
ville bah säga de, hoppas du har haft de bra i norrköping hjärtat, har ju smsat lite, men usch de e jobbigt utan sin andra halva ! :D <3

och denise älskling, finns alltid här för dig, du är bäst<3<3<3
älskar dig otroligt mkt, fast de vet du :D

ska väl skriva till fredrik min älskade sötnos också, haha han som jag älskar mest av allt på hela jorden, wihoo jag pratade faktist i telefon med han ida, asså fatta va glad jag blev av att höra hans röst, wiiihoooo :D
<333333333


saknar dig bästavän, <3

ha ett bra lov,
love biatches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0