m 'hjärta' dante

tjaaa sötnoosar :D ,
beroede på min rubrik måste jag bah säga att jag älskar min hund sjukt jävlaaaa mkt, :D haha, han e verkligen min lilla pälsboll, och han betyder otroligt mkt för mig, och nu kmr ni bah wtf en hund :S , men hahaha jag skiter i de, för asså för dom som har en hund eller nåt djur, vet ni att kääärleken till dom e sjukt jävla stor :D
häär är en bild på min sötnos allafall ;





erkänn han e sjukt söööt? :D<3
hade inga bättre / andra / fler bilder på plutten på den hära datan, meeen jag älskar han i vilket fall


hur mår ni? :D... jag mår bra, har åkt skidor hela dagen, haha... de va sjukt blåsigt typ högst upp, annars vare ganska fint, lite isigt dååe :P <333 men de va sjukt mysigt endååå :D åkte både i skalet och klövsjö/storhogna... det va typ inge folk i klövsjö.. haha se de va jätte najs, de va typ fuullt med folk i skalet, men de får man väl taa.. :P backarna va eendååh bra :D ... nu har jag duschat och ska göra lite engelska uppsats, visst äre bäst å gå i 9an och behöva plugga under loven tillomed? hahah LOVE IT 'not' ... på söndag jobbar jag, sen äre isdag på måndag, haha slipper skolan lite till allafall ... :D  ME LIKE ! - jag saknar iförsig 9m men endå .. :P nu ska jag fixa mig, sen ska ja fortsätta med engelskan, sen kanske lite manusskrivning, ska ju va klar på fredag, de är till slutshowen för er som undrar :P man är ju tydligen i manusgruppen, HAHAH aja, :P

have a goood gooood daay,
and take care, love yaaah biatches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0